Dag 9 puno

22 september 2015 - Puno, Peru

Hola

Vandaag hebben we de bus geplakt om naar Puno te reizen. We hadden de bus om 8.00 uur 's ochtends. Deze busrit duurde 7 uur en was best pittig. Na aankomst in Puno wisten we niet zo goed wat we wilde en hebben we besloten om met Mark en Iris mee te gaan naar hun hostel. Daar hadden ze gelukkig nog een plekje! We hebben 's avonds heerlijk wat gegeten met hun en een tour geboekt voor morgen. Morgen gaan we varen naar de rieteilanden. Reispilletjes gaan mee!

Wij gaan nu lekker slapen morgen om 6.45 worden we opgehaald!

1. Daddy:
    22 september 2015
    Geen VIP plaatsen deze keer in de bus,maar voor een keer geeft dat toch niet .maaak er een fijne boot tocht van
  2. Jeannet:
    Hola, een dag rust is ook wel lekker als je geen echte plannen heb. Geniet van de bootreis.
  3. Irma de Winter:
    22 september 2015
    Jullie doen echt leuke dingen, die je op de meeste vakanties niet doet, goed dat jullie dat doen. Het is vermoeiend, maar geniet zoveel mogelijk, het is zo weer voorbij. Uitrusten kan thuis weer. Jullie doen nu indrukken op die je de rest van je leven met je mee draagt.
    Leuk dat jullie leuke mensen treffen! Geniet er nog maar lekker van!