Dag 15 Cuzco

29 september 2015 - Aguas Calientes, Peru

Vandaag nog een lekker rustig dagje. Eerst moesten we de tickets halen voor Machu Picchu en Niels wilde nog klagen over het ziplinen. Er waren 3 lijnen beloofd en hebben er 1 gekregen. Na ontbeten te hebben gingen we langs de travelagency. Blijkt deze gesloten te zijn, dit belooft al veel goeds...... We besloten toch eerst op het gemak door de stad te lopen. We hebben hier een overdekte markt bezocht, waar je van alles en nog wat kon vinden. Zo had je een rij met alleen maar kraampjes waar je versgeperst fruit kon kopen, een rij met eetkraampjes en zo ging het maar door.
Later kwamen we terug bij het hostel en kregen we te horen dat ze gebeld hadden voor de tickets en dat deze langs gebracht zouden worden.
Even later zijn we de stad in voor een heerlijke massage. Toen we weer terug kwamen in het hostel, hadden de tickets er moeten zijn, maar uiteraard waren die er niet. Met hulp van het hostel de agency te pakken gekregen en konden we de tickets zelf ophalen. Niels is er naartoe gegaan en ging een klacht voor het ziplinen indienen (via de telefoon, want de baas waar we bij geboekt hadden was er niet). Ineens werd door hem beweerd dat hij had gezegd dat het 1 lijn was voor zipline. Niels heeft uiteindelijk ruzie met de man gekregen. We wachten de Machu Picchu tour af en gaan daarna maar slechte reviews geven, aangezien dat het enige is wat we kunnen doen.

Al met al heerlijke dag gehad en we maken ons klaar voor de reis naar Aguas Calientes morgen!

1. Daddy:
    29 september 2015
    Een rustig daagje tussendoor is ook lekker even op adem komen voor de Amazone,hopelijk hebben jullie de tickets en goede reis