Dag 14 quad tour en zipline

28 september 2015 - Cusco, Peru

Hola!

Gister werden we opgehaald voor een quad tour en zipline. We zaten met drie Duitsers in de groep. Voordat we vertrokken moesten we allemaal bescherming aan, we kregen een helm, een soort korset over je hele romp wat je rug je schouders en armen deed beschermen en knie scheenbeen bescherming. Na een tijdje gewacht te hebben gingen we op weg met een busje. Wij begrepen dat we eerst gingen quad rijden de hele dag, en daarna als laatste gingen ziplinen, maar het was andersom. We gingen als eerste ziplinen. Eenmaal boven op de berg kregen we toch wel erge kriebels van de zenuwen. Niels ging als eerste (held hihi). We werden vast gekoppeld en kregen een uitleg wat we moesten doen. Niels kreeg de Go Pro van onze gids. En daar ging die!!! Na Niels was ik aan de beurt, ik ging twijfelen hahha. Na vast gekoppeld te zijn ging die aftellen! Wat was dat eng zeg die drempel over!!! De lijn was bijna 2 km lang, maar je was zo beneden. Onderweg kon je haast niet ademen. Je wangen gingen zo heen en weer dat je niks kon haha. Dit was echt super! Helaas had de gene waar we dit hadden geboekt gezegt dat er 3 of 4 lijnen waren maar dit bleef maar bij 1.
Eenmaal op de quad hebben we een super mooie tour gedaan, we zijn langs de zout mijnen geweest en moray. Moray is een stuk land geweest waar ooit 3 kometen zijn ingeslagen. De Inka's hebben hier plateau's van gemaakt om hier hun goederen op te verbouwen.
Om 18.00 waren we klaar met de tour, en zijn we weer naar ons hostel gebracht. We hebben bij een pizzaria gegeten, jammieeee..

Liefs,

1. Daddy:
    28 september 2015
    Helemaal top, dat jullie dit gedaan hebben.we zullen het filmpje wel zien,zijn de mensen/dieren niet geschrokken van jou gegil (Sanne), of viel het wel mee haha,
  2. Irma de Winter:
    28 september 2015
    Jullie zijn dapper zeg! Goed dat je het toch doet, ondanks je de bibbers hebt. Vooral nu het zo'n mooie ervaring blijkt te zijn. Er zijn niet veel mensen die dat ook hebben gedaan denk ik. Stoer hoor! Veel plezier nog, kanjers.
  3. Melanie:
    Gaaf zeg!
  4. Jannie:
    28 september 2015
    Stoer gedaan hoor,petje af.
  5. Jeannet:
    28 september 2015
    Brrrr knap hoor van jullie ik zou het niet durven. En Sanne echt stoer van je ben benieuwd naar het filmpje. En was de pizza net zo lekker als hier?? We lezen jullie wel weer, kusss van ons