Dag 5 - Arequipa

18 september 2015 - Arequipa, Peru

Na een heerlijke rit met de nachtbus gehad te hebben en zowaar eens goed geslapen te hebben, zijn we aangekomen in Arequipa. Je hebt meteen een goede kijk op de vulkaan El Misti. Overigens was de nachtbus goed vertegenwoordigd met Nederlanders, die we ook al eerder waren tegengekomen. Bij de busterminal hebben we een taxi genomen richting het hotel. Een heerlijk schoon hotel met een leuke tuin en dakterras. Nadat we onze spullen hebben uitgepakt, besloten we naar het Plaza de Armas te gaan, het centrale plein, om daar wat rond te gaan kijken en nog te ontbijten. Je merkt gelijk dat Arequipa veel meer leeft dan waar we hiervoor waren.
We besloten wat in het parkje te gaan eten toen we plots geroepen werden. Het waren Mark en Iris, een stel dat we ontmoet hebben in Paracas. We zijn 's avonds gezellig met z'n allen een hapje gaan eten.
We hebben na de lunch in het park nog een beetje door het centrum geslenterd en een tour voor morgen geboekt.

Al met al een lekker rustig dagje gehad, alleen Sanne is vandaag niet lekker geworden, hopen dat ze snel opknapt!

1. Daddy:
    18 september 2015
    Hoop idd dat je snel weer opknapt,wel leuk dat je dan ergens anders de zelfde mensen weer tegen komt.een daagje rustig aan is ook wel lekker.gaaf die foto's , ik denk dat niet veel mensen zijn die je dat na doen Niels met die 2pelikanen.
  2. Karin:
    18 september 2015
    Beterschap Sanne en lekker rustig aan en veel plezier nog!! Leuk hoor jullie verhalen!!
  3. Mawoes:
    18 september 2015
    Ownee he, jullie steken elkaar aan. Snel weer opkikkeren.