aankomst

13 september 2015 - Lima, Peru

Zo daar zijn we dan, dag 1is begonnen.

Zaterdag avond wilde we ons online checken,en ja je raad het al dat lukte niet. Hij gaf aan dat we overboekt waren. Alles geprobeerd maar tevergeefs. Het was afwachten tot de volgende dag op Schiphol.

Met pijn in de buik en vol zenuwen (Sanne) gingen we de nacht in. S ochtends om 06.00 ging de wekker en hebben we de laatste dingen gepakt. Om 7.00 zijn we vertrokken richting Schiphol. Aangekomen op Schiphol zijn we gaan proberen in te checken,  en ja hoor het lukte niets overboekt, en plekken naast elkaar gelukkig.

Na een kopje koffie van Starbucks hebben we afscheid genomen en zijn we naar de douane gelopen, ook daar kwamen we zo doorheen. Eindelijk in het vliegtuig en kon het avontuur beginnen. Onze buurvrouw was een non die in dordrecht in het klooster heeft gezeten. We hebben een leuk gesprek met haar gehad over wat wij gingen doen en wat zij ging doen.

Wat werden we verwend in het vliegtuig zeg, heerlijke maaltijden en drinken. We hadden in beide vluchten een schermpje waar je van alles op kon doen, tv kijken, film kijken en spelletjes spelen. Het was een lange rit maar die kwamen we door.

Onze tassen werden gelukkig allemaal doorgelabeld zo hoefde we niet op onze spullen te wachten tijdens de overstap van Houston naar Lima.

Na onze laatste vlucht stond er een meneer op ons te wachten met een bordje Niels Mastenbroek. Hij heeft ons naar het hostel gebracht voor de eerste nacht. We hebben een goed hostel en net lekker gedoucht en gaan nu proberen te slapen, aangezien het hier nu half twee s nachts is. Slaap lekker!!