aankomst

13 september 2015 - Lima, Peru

Zo daar zijn we dan, dag 1is begonnen.

Zaterdag avond wilde we ons online checken,en ja je raad het al dat lukte niet. Hij gaf aan dat we overboekt waren. Alles geprobeerd maar tevergeefs. Het was afwachten tot de volgende dag op Schiphol.

Met pijn in de buik en vol zenuwen (Sanne) gingen we de nacht in. S ochtends om 06.00 ging de wekker en hebben we de laatste dingen gepakt. Om 7.00 zijn we vertrokken richting Schiphol. Aangekomen op Schiphol zijn we gaan proberen in te checken,  en ja hoor het lukte niets overboekt, en plekken naast elkaar gelukkig.

Na een kopje koffie van Starbucks hebben we afscheid genomen en zijn we naar de douane gelopen, ook daar kwamen we zo doorheen. Eindelijk in het vliegtuig en kon het avontuur beginnen. Onze buurvrouw was een non die in dordrecht in het klooster heeft gezeten. We hebben een leuk gesprek met haar gehad over wat wij gingen doen en wat zij ging doen.

Wat werden we verwend in het vliegtuig zeg, heerlijke maaltijden en drinken. We hadden in beide vluchten een schermpje waar je van alles op kon doen, tv kijken, film kijken en spelletjes spelen. Het was een lange rit maar die kwamen we door.

Onze tassen werden gelukkig allemaal doorgelabeld zo hoefde we niet op onze spullen te wachten tijdens de overstap van Houston naar Lima.

Na onze laatste vlucht stond er een meneer op ons te wachten met een bordje Niels Mastenbroek. Hij heeft ons naar het hostel gebracht voor de eerste nacht. We hebben een goed hostel en net lekker gedoucht en gaan nu proberen te slapen, aangezien het hier nu half twee s nachts is. Slaap lekker!!

1. Jannie:
    14 september 2015
    Leuk dat jullie iedereen op de hoogte houden.Fijn dat de reis goed gegaan is,slaap lekker en veel plezier.xxx
  2. Mirella:
    14 september 2015
    Leuk om te lezen dat het allemaal zo goed is gegaan!
    Van dat het overgeboekt zou zijn Jahh daar zou ik ook wel buikpijn van krijgen hihi'
    Ik zie graag julie volgend verslag tegemoet :))! Geniet er lekker van! XX
  3. Mandy:
    14 september 2015
    Wat leuk zo om jullie te volgen,heel veel plezier en geniet ervan
  4. Melanie:
    14 september 2015
    Erg leuk zus om dit zo te lezen :) Ik wacht je volgende blog weer af :*
  5. Karin:
    14 september 2015
    Leuk Sanne om het zo met jullie mee te beleven xx
  6. Mawoes:
    14 september 2015
    Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen....ik had een beetje kriebels voor jullie hihi stomme ik.
    Veel plezier daar geniet ervan xxxx
  7. Irma de Winter:
    14 september 2015
    Een goed begin! Leuk om met jullie mee te kijken. Veel plezier!
  8. Daddy:
    14 september 2015
    Fijn te lezen dat het allemaal goed is gegaan.heel veel plezier verder